wtorek, 22 grudnia 2009

Samokrytyka z okazji okrągłej rocznicy

Przyznaję się bez bicia, rażenia prądem i wyrywania paznokci - nawaliłem, a właściwie nawaliliśmy jako zespół! Nasz blog powstał między innymi po to by opisywać istotne i ciekawe wydarzenia związane z bydgoskimi twórcami komiksu. No tak, założenie było zacne, lecz realizacja wciąż napotyka na różne prozaiczne trudności. Nie dość, że wiele ciekawych tematów przeleciało nam koło nosa to jeszcze umknęła nam niezwykle istotna i okrąglutka, bo dziesiąta rocznica narodzin „Produktu”. Skandaliczne niedopatrzenie, powiecie i będziecie mieli rację! Przecież ten kultowy już dzisiaj magazyn komiksowy powstał w Bydgoszczy. Pomysłodawca i główny kreator magazynu to bydgoszczanin Michał „Śledziu” Śledziński. Pierwotny trzon zespołu redakcyjnego to także bydgoszczanie: Łukasz Chmielewski, Krzysztof Mirowski, Maciej „Simson” Simiński i moja skromna osoba. Mleko się rozlało, czar niezwykłych wspomnień członków Produkt Crew nie pojawi się tu i teraz (może za rok?), bo zwyczajnie nawaliliśmy!!! Posypując głowę popiołem zapraszam do zapoznania się z rocznicowymi materiałami na Motywie Drogi, w tym z wywiadem, którego Śledziu udzielił w tym samym miejscu oraz z bardzo wzruszającymi komentarzami pod oboma wpisami. Mea culpa, moja bardzo wielka culpa... Produkt 03/2000 - okładka: Jacek Michalski, Andrzej Janicki, Śledziu

2 komentarze:

  1. Szczerze powiem,że też mnie wzruszenie ogarnęło. Skutek taki, że na święta do Bydy zabieram wszystkie numery jakie mi zostały.Będę oddawał się wspomnieniom...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już tak się natchnąłeś, to napisz kilka słów wspominkowych, dorzuć jakiś kadr ze Zdzichem i Wujasem, lub inny ciekawy materiał i puścimy ku uciesze fanów. Może jednak uratujemy honor poświęcając kilka postów temu wiekopomnemu dziełu. Zachęcam gorąco Ciebie i wszystkich zaglądających tu "producentów"!!!

    OdpowiedzUsuń

Powered By Blogger